marți, 29 iulie 2008

O saptamana cu prea putin timp pentru aviatie

Am avut o saptamana foarte aglomerata si practic n-am mai zburat deloc de la ultimul meu post.

Actualmente instructorul meu este la Suceava, la Campionatul National de Planorism. Tracteaza planoare cu Vilga :)

Pana la sfarsitul saptamanii, cand se va reintoarce, nu o sa mai ajung pe la Clinceni.

Voi posta cat de curand si imagini de la mitingul de pe Clinceni de Ziua aviatiei fiindca n-am apucat sa aleg si sa prelucrez fotografiile si filmuletele.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Astept noi vestile lui aviatorul cel mai bun din Romania... cu nerabdare (si cu poze)... Viata in aer mi se pare foarte misto.
Fanny

Mihai Grecea spunea...

Iti multumesc pentru apreciere, Fanny, cea mai romaneasca frantuzoaica din Romania :) Sper ca intr-o zi, cand voi termina scoala, sa pot sa-ti arat cum e viata in aer facand o plimbare cu avionul :)

Blog Widget by LinkWithin