Dupa o asteptare lunga, YR-ANB a fost reparat. Au fost ceva probleme cu reglajul noilor magnetouri dar se pare ca acum totul este ok. Maine pe la pranz voi merge la aerodrom pentru a relua orele de zbor. Cessna 172 nu este afectat de dispozitia Autoritatii Aeronautice Civile cu privire la interdictiile de zbor ale avioanelor care zboara cu carburant 100LL. Doar avioanele de productie/conceptie ruseasca/ex-sovietica au aceasta problema (AN-2, Yak 52, Vilga, Zlin-urile, elicopterele Kamov KA-26.)
Iata ce se spune in circulara trimisa aerodromurilor: "Va informam ca DIRECTIA INVESTIGATII TRANSPORT AERIAN, ne-a comunicat in data de 07.07.2008, prin adresa inregistrata la Autoritatea Aeronautica Civila Romana cu nr. 16723/08.07.2008, existenta anumitor probleme legate de operarea aeronavelor de de tip AN 2.
In consecinta, din motive de siguranta a zborului, toate aeronavele de tip AN 2, KA 26, VILGA 35, ZLIN 526/726/142 si YAK 52 sunt oprite de la zbor incepand cu data de 09.07.2008, pana la
finalizarea concluziilor aferente de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana."
Se pare ca toata aceasta reactie dura a Autoritatii are ca fundament faptul ca se banuieste ca multi dintre utilizatorii acestor modele de aparate de zbor foloseau in mod curent benzina auto in loc de benzina de aviatie. Circula barfe si despre faptul ca pana de motor de la Stefanesti a fost cauzata de folosirea benzinei neadecvate pentru AN-2. Tot ce putem face e sa asteptam rezultatele anchetei.
vineri, 11 iulie 2008
Uraaa! S-a reparat avionul! Maine zburam. Nu la fel se poate spune despre avioanele de productie ruseasca sau poloneza
Publicat de Mihai Grecea la 00:34
Etichete: aerodromuri, avioane, incidente aviatice, scoala de pilotaj, siguranta aeronautica
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu