Avionul cazut la Suceava la mansa caruia se afla Eric Rossman se pare ca a cazut datorita givrajului. Sursa stirii este un prieten pilot care a aflat informatia pe o cale sigura.
Se pare ca punctul de roua in ziua zborului era la 5 grade Celsius si Eric Rossman a decolat exact la acea temperatura. Urcand cu avionul, a intrat intr-o zona cu temperatura mai joasa si apa condensata pe avion a inghetat foarte rapid ducand la oprirea motorului. Se pare ca pilotul a incercat sa merga planat ca sa evite fire de inalta tensiune si, la un moment dat, exagerand cu tinerea avionului in limita de viteza, a inceput sa piarda rapid altitudine. Acela a fost un moment in care Eric Rossman s-a panicat si a declansat sistemul de salvare cu parasuta al avionului. O idee deloc inspirata intr-o situatie de limita de viteza. Practic parasuta a actionat asupra avionului ca o frana aerodinamica si orice incercare de crestere a vitezei si, implicit, a portantei, prin impingerea mansei a fost imposibila. Daca s-ar fi aflat la o altitudine mai mare decat cele 100 de picioare la care se banuieste ca s-a intamplat givrajul, deschiderea parasutei ar fi ajutat pentru ca avea timp sa se umfle in timpul coborarii si sa atenueze caderea. La o altitudine atat de mica, insa, a fost fatala. Avionul nu a mai putut prinde viteza si s-a prabusit ducand la moartea pilotului.
joi, 14 februarie 2008
Noi vesti despre accidentului de la Suceava
Publicat de Mihai Grecea la 21:11
Etichete: aerodromuri, avioane, incidente aviatice, pilotaj, piloti, siguranta aeronautica
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu