vineri, 22 februarie 2008

Abrevieri aeronautice

Astazi am studiat un tabel lung de tot cu abrevieri aeronautice folosite foarte frecvent. Ne-au fost explicati toti termenii care se ascund in spatele acelor litere. Sunt multe. Pe foarte multe
le stiam deja. Dar mai sunt o gramada care trebuie invatate. Oricum, ce apucam sa facem la curs sunt doar scurte treceri in revista si precizari. Cursul de legislatie si cel de proceduri pur si simplu trebuie citite si invatate.

Ne-am mai uitat si pe niste harti de aviatie pentru a intelege unii dintre termeni si, de asemenea, am pus si eu pentru prima data mana pe un manual de zbor Jeppesen.

Pana acum am avut 12 ore de curs. In weekend voi avea de studiat temeinic. Marti vom avea un prim test teoretic.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin