vineri, 22 august 2008

Vacanta s-a sfarsit. Maine plec in raid la Tuzla, la Fly-In

Am revenit din vacanta. Concluzia? Croatia e o mare teapa. Mult supraevaluata. Poate nu am avut eu asteptarile potrivite, ce sa zic. De sus, de pe soseaua de coasta - Magistrala cum ii zic ei - e splendid. Cand te apropii, insa, de mal sau de oamenii de pe mal, lucrurile nu mai sunt la fel. E hotie pe fata... Nu mai intru in detalii ca ma enervez si n-are rost.

Am mers pe 20 august si la Red Bull Air Race. Foarte spectaculos. O sa incerc o relatare speciala despre asta cu fotografii intr-un post special.

La Keckskemet nu am fost. Am vazut insa fotografiile senzationale ale celor de pe Romanian Spotters si imi dau seama ca am pierdut un eveniment extraordinar. Insa anul asta am ales Budapesta. La anul sigur va fi Keckskemet.

Maine si poimaine, la Tuzla si Mangalia, are loc evenimentul anual Fly-In. Aveam planificat sa merg la miting ca spectator si sa stau doua zile. Insa astazi planurile mi s-au schimbat. In bine, zic eu. Voi merge cu avionul intr-un raid cu unul dintre instructorii mei, dl. Nicolae Virca. Vom pleca dimineata pe la 7.30 de la Clinceni si vom ajunge pe la 9 la tuzla. Vom sta maxim o ora si apoi plecam spre Tulcea. De la Tulcea ne vom intoarce spre Clinceni. Nu stiu exact pe unde. Voi face doua variante de traseu. Prin Slobozia-Jilava-Clinceni sau prin Buzau-Strejnic-Bolintin-Clinceni.

Se pare ca si Duminica voi mai face un raid. Dupa toate probabilitatile la Craiova si Sibiu. Ramane de vazut. Ideea e ca profit acum, in weekend, de vacantele celorlalti colegi ai mei de la scoala si trag tare ca sa adun ore :)

In seara asta trebuie sa-mi fac temele - traiecte, fise de navigatie, planuri de zbor etc.

O sa revin maine seara cu detalii si, poate, cu poze. Din pacate, anul asta pentru mine Fly-In va insemna primul raid de lunga durata si o pauza de o ora pe aerodrom. Insa pe Jurgis Kairys l-am vazut anul trecut la Tuzla intr-o bulversanta demonstratie cu avionul sau Juka iar pe Veres Zoltan l-am vazut alaltaieri la Budapesta, la sfarsitul celei de-a doua zile a cursei Red Bull, intr-o evolutie exceptionala deasupra orasului. N-am facut poze pentru ca mi se umpluse cardul camerei iar eu speram ca-l voi prinde oricum la Tuzla...

Ca o noutate, Jurgis Kairys nu a mai venit la Tuzla anul asta cu Juka ci cu un SU-31. Cel din imagine, se pare. Voi confirma maine fotografic.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin