sâmbătă, 9 august 2008

Ultima zi de zbor inainte de vacanta

Ieri am avut o dimineata foarte frumoasa la aerodrom. O vreme impecabila, calma. Am facut 3 ture de pista cu instructorul, incepand de la 8.00 si apoi am zburat singur, ture de pista. Fiind o vreme calma a fost extraordinat de placut. Am facut decolari cu un palier mai lung, pana avionul prindea viteza destul de mare si apoi il urcam pe o panta mai abrupta decat de obicei. Frumos de tot.

A venit la Clinceni si un elicopter de la Minsterul de Interne, un Mi 17, care a luat niste parasutisti de la unitatea de langa Clinceni. Elicopterul a intrat in zona de aerodrom cand eu eram la virajul 3 pe pista 06, adica deasupra lacului Mihailesti. Am aterizat in acel tur de pista cu elicopterul la vedere. Acesta facea manevre fine de aterizare in zona hangarelor lui Prigoana. Pana sa vina elicopterul am avut si spectatori :) Parasutistii stateau si-mi urmareau aterizarile, unele mai bune, altele mai ezitante.

Partea nasoala era ca T-ul fusese asezat cam in dreapta pistei si era destul de incomod sa aterizezi in dreapta lui intr-un spatiu destul de ingust. L-am auzit in fonie, la un moment dat, pe George Rotaru, comandantul Aerodromului Clinceni, facand apel la "niste baieti" ca sa mearga sa-l mute mai la stanga, spre axul pistei. Spre finalul seriei de ture de pista respectivii au mutat T-ul si totul a fost mai simplu.

O zi de zbor foarte placuta iar ora si jumatate cat am zburat a fost una dintre cele mai placute si instructive.

Iata si o imagine cu elicopterul care a luat parasutistii. Dupa ce am incheiat eu ziua de zbor, a decolat. Poza e facuta cu telefonul (scuze pentru calitatea slaba).



Pana pe 21 august voi lipsi din tara. Blogul va intra intr-o scurta vacanta. Pe 19 si 20 august voi fi la Budapesta, la Red Bull Air Race. Voi veni cu imagini si povesti de acolo.

Urmeaza, pe 23 si 24 august cel mai interesant si prietenos miting aviatic din Romania: Tuzla Fly-In editia 2008.

Iata si afisul evenimentului. Nu trebuie ratat de nici un fan al aviatiei din Romania :)



Si, nu in ultimul rand, nu trebuie uitat mitingul aviatic care va fi organizat pe 31 august la Tg Mures, pe aerodromul Aeroclubului Romaniei. Organizatorii mi-au confirmat ca se va tine. Voi reveni cu detalii dupa revenirea din vacanta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai zburat :) Pe 16 si 17 august, la Kecskemet, e un alt miting care nu trebuie ratat. Mai multe detalii aici: http://www.repulonap.hu/airshow/rovatok/en/

A.

Mihai Grecea spunea...

Stiam de miting. Anul asta, insa, am ales sa merg la Red Bull Air Race venind la Budapesta pe 20 dinspre Croatia. La anul, daca se mai tine, merg la Kecskemet pentru ca stiu ca este un event foarte spectaulos.

Blog Widget by LinkWithin