sâmbătă, 23 august 2008

Raid la Tuzla si Tulcea

Astazi am fost in Raid la Tuzla si la Tulcea.



Am plecat de dimineata. Am decolat la 8. Vremea a fost buna dar aerul cetos. Pe alocuri am intalnit turbulente in aer clar, dar de mica intensitate. Am decolat de la Clinceni pe 06, am facut un tur de pista si apoi, de la verticala aerodromului, la 1500 de picioare fata de nivelul marii (dupa QNH de la LROP) am plecat spre Jilava. Acolo am luat cap de Calarasi si am inceput sa mergem. Am avut o usoara deriva datorata vantului dar am corectat-o pe parcurs.





La Calarasi, furat de peisajul "post-industrial" post-comunist al combinatului in ruina am deviat de la traiect la sud de lacul Oltina desi trebuia sa trec pe la nord. Am corectat traiectul si apoi am survolat, pe rand, monumentul de la Adamclisi, Cobadinul, topraisarul si apoi am intrat in zona la LRTZ.









Am aterizat pe 04 cu vant slab si am rulat spre zona de parcare. Am oprit langa un Diamond bimotor.



Am baut un suc, am depus plan de zbor pentru LRTL si apoi Clinceni, am salutat cativa prieteni veniti la la Fly-In sa zboare sau sa faca poze si apoi am decolat spre Tulcea. La Tuzla se adunasera deja cateva avioane si elicoptere pentru miting.






















Traiectul ne-a dus spre Constanta, Mamaia, Navodari, Corbu - cu o deviere spre plajele de la Corbu si Vadu - apoi am trecut peste Histria, Babadag si am facut o simulare de aterizare cu ILS pe pista 34 de la LRTL.











Nu am mai pus rotile pe pista. Am ratat si am decolat spre Clinceni. Ruta a fost Harsova, pe deasupra podului, Slobozia, Dragos Voda, traversarea autostrazii, ULMU si apoi direct, pe cap 270, catre Jilava si apoi Clinceni.







A fost un raid foarte frumos pe care l-am pregatit cu destul atentie - fise de navigatie, calcule etc. Am avut notoc si de vreme destul de buna, desi a fost destul de cald.

Maine plec in raid la Craiova si Sibiu. Am depus astazi planul de zbor. O sa revin cu un full report si imagini.

La Fly-In, practic, nu am participat. Avionul lui Kairys este, intradevar, cel despre care scrisesem intr-un post precedent. Este acel SU-31 cu o noua schema de vopsire. Iata si o fotografie, facuta in fuga, in pauza dintre cele doua etape ale raidului.



Veres Zoltan nu sosise inca astazi pana la ora 10.00

Astazi, in total, am adunat 4 ore si 7 minute de zbor. Pana acum, dupa socotelile mele, am 34 de ore si 51 de minute.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bine ai revenit!

Ai descris foarte fain raidul pana la Tuzla. Imi pare rau ca am ratat si anul asta Fly-In-ul. Am avut team building in Vama si am vazut sambata un YAK-52. A razmutat terasa unde am luat pranzul. Cam atat, din pacate.

La mai multe raiduri!

A.

Mihai Grecea spunea...

Multumesc. Astazi am fost la Craiova si la Sibiu. Am uitat, insa, camera foto acasa cand am plecat in viteza cu ochii carpiti de somn :) O sa povestesc, oricum, in urmatorul post.

Blog Widget by LinkWithin