Astazi am facut primul meu zbor de transport in simpla comanda. Am pilotat avionul Cessna 172 N YR-SES de la Special Air Services intr-un zbor de la Aeroportul Baneasa - platforma SSAvC pana la Aerodromul Clinceni. Stiu ca, aparent, nu e mare lucru. Dar e prima data cand am zburat de la Baneasa in simpla comanda.
Bogdan Martin a venit in urma mea cu YR-SFS - Cessna 172 RG, avionul cu care am tot zburat impreuna in vara asta.
Fiindca am fost in mare criza de timp - am decolat la 18.40 - nu am avut vreme sa fac poze.
Zborul a decurs, insa, fara probleme. Am decolat pe pista 25 dupa ce aterizase un A320 de la WizzAir pe directia opusa (07).
Am decolat, am mers la NDB-ul BSW si apoi am cerut aprobare direct catre Clinceni. Nefiind trafic, am obtinut-o si am ajuns la aerodrom. Am aterizat pe pista 24 la sfarsitul zilei de zbor. Bogdan a aterizat imediat in urma mea. Nu a fost nimic spectaculos in sine, insa pentru mine a fost un moment important. Am reusit sa plec singur de la Baneasa, un CTR destul de aglomerat, cu frecventa de Ground si Tower, cu proceduri stricte, fara sa fac nici o greseala :) Ii multumesc inca o data domnului Ion Draganescu de la Special Air Services pentru incredere.
Vineri dupa amiaza voi avea la Clinceni un zbor de "antrenament" cu Bogdan pentru a stabili cum facem formatia pentru mitingul de duminica de la Otopeni.
miercuri, 30 septembrie 2009
Primul meu ferry flight in simpla comanda
Publicat de Mihai Grecea la 23:34
Etichete: Bogdan Martin, Cessna 172N, Cessna 172RG, Clinceni, eveniment, Ion Draganescu, mitinguri aviatice, Otopeni, pilotaj, raid aerian, S.A.S., scoala de pilotaj, Special Air Services, YR-SES, YR-SFS
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
ce il mai saruti in dos pe draganescu...nu uita ca PPL-ul ti-a luat 2 ani si ceva totusi, in conditiile in care in orice alta scoala dureaza maxim 4-5 luni!
pacat de blog, ar fi fost interesant daca nu ai fi exagerat atat de mult cu descrieri de pilot visat de mic si realizat la varsta pensionarii!
dai atata importanta unor detalii total nesemnificative, si folosesti atatia termeni de specialitate fara sa te gandesti ca acest blog e citit si de neavizati nu numai de aviatori!
poti incerca o abordare mai "user-friendly" prin care sa te inteleaga toata lumea si nu doar sa evite inca un blog plictisitor.
probabil te intrebi atunci de ce iti mai citesc blogul...raspunsul e f simplu: ma amuza efectiv modul de redactare si stilul total infantil de a prezenta o pasiune!
nu uita ca zborul e o pasiune si ca fiecare aviator are aceasta flacara in adancul sufletului..si o tine pentru el pentru ca trairile sunt total diferite de la pilot la pilot!
si ca nu cumva sa crezi ca vb prostii sau aberez...sa stii ca si eu sunt pilot!
Auzi? Daca aveai ceva de spus si aveai si cojones, ai fi semnat mesajul. Ca sa putem discuta/disputa puncte de vedere. As putea sa-ti raspund in detaliu la fiecare dintre remarcele rautacioase pe care le arunci aici - si crede-ma, sunt tare spurcat la gura -, insa mi-am propus sa nu vorbesc cu anonimii. Considera ca am fost suficient de amabil sa-ti last, totusi, un mesaj.
Stiind ca zbori si tu, iti voi spune, totusi,la final, Cer senin!
Trimiteți un comentariu