miercuri, 17 iunie 2009

Plec la Paris. In principiu ajung si la Paris Air Show

Am de facut un drum la Paris. Plec maine cu WizzAir si vin pe 21 iunie tot cu ei. In principiu ajung si la ultrafaimosul Paris Air Show care se desfasoara pe Aeroportul Le Bourget. Anul acesta fa fi centenarul acestei expozitii! Voi face poze cu noul meu Nikon D90 si voi posta pe blog imaginile si pe Romanian Spotters. L-am cumparat cu doua obiective rezonabile, nici prea prea, nici foarte foarte: cel de kit - Nikon DX AF-S NIKKOR 18-105 mm 1:3.5-5.6G ED VR1 si mai performantul zoom Nikon ED AF-S NIKKOR 70-300 mm 1:4.5-5.6G VR2. Nu voi mai cara in spate pana la Paris si obiectivele pe care le-am recuperat de la aparatele mele Nikon pe film mai vechi :)

Un comentariu:

Roxy spunea...

Drum bun si te asteptam cu pozele , daca noi tot nu vom ajunge pe-acolo ;)) Cer senin !

Blog Widget by LinkWithin