sâmbătă, 20 iunie 2009

Am fost a salonul aeronautic de la Paris - o nebunie!

1250 de fotografii am facut... nu stiu inca daca si cate sunt bune. A fost coplesitor si obositor. Voi posta imagini cand ma intorc la Bucuresti. La hotel net-ul merge foarte prost iar mini-laptopul Fujitsu Siemens Amilo pe care il car cu mine in calatoriile prin strainataturi nu se compara cu Mac-ul meu de incredere de acasa si nu pot prelucra cat de cat imaginile descarcate.

Oricum, am vazut o multime de avioane de exceptie, de la Rafale (si in varianta pentru portavion), Mirage 2000, Eurofighter, F15, F16, F18, F35 pana la Airbus A380, Boeing 747, Sukhoi Superjet S100, Extra 330, Catalina PBY-5, L1049 Constelation, Airbus A300 Zero G de la Novespace (aeronava care simuleaza imponderabilitatea pentru antrenarea cosmonautilor) si enorm de multe altele. A fost de nesuportat sa vad atatea avioane deodata, multe dintre ele in evolutie pe cerul de deasupra aerodromului. Voi mai spune doar ca C27 Spartan de la Alenia, pe care Ministerul Apararii a decis sa-l cumpere pentru fortele aeriene romanesti a facut o demonstratie extraordinara. Avionul este incredibil! Decoleaza extrem de abrupt, e foarte manevrabl, aterizeaza pe teren scurt... E un avion de transport militar exceptional.

Voi reveni cat de curand cu imagini.

4 comentarii:

Florentina spunea...

ooo bravo!! ce conteaza ca a fost obositor,bine ca a fost frumos:)

Anonim spunea...

Asteptam cu interes fotografiile :D

Mihai Grecea spunea...

Anca, sunt vreo 1800 de fotografii. Am tras si in rafale evolutiile in zbor ale aeronavelor. Trebuie sa aleg dintre ele... :) Si sa le si ajustez usor ca am mai si ratat destule dintre ele...

Anonim spunea...

Nu-i nimic, este timp destul :) Sper sa ai si tu vreme sa le retusezi, ca imi imaginez ca nu esti tocmai ca-n concediu :)

Blog Widget by LinkWithin