De vinerea trecuta am inceput sa ingrasam porcul in ajun pentru skill test. Maine vom avea examenul si apoi, primii cinci absolventi ai scolii noastre vor deveni piloti privati cu acte in regula.
De vineri pana astazi am facut zboruri pentru refreshment. Cred ca am facut deja 20 de ture de pista cu YR-SFS, Cessna 172 RG . Am mai zburat de pe scaunul din dreapta, impreuna cu un pilot experimentat, si cu HB-CJC, Cessna 182, avionul pe care si la cumparat recent unul dintre colegii mei de la scoala. Excelent avion! O sa revin cu imagini. In momentul asta am adunat putin peste 50 de ore de zbor. Nu toate pot fi trecute pe carnetul de zbor, cred eu. Insa asta e mai putin important. Am zburat, de cand am inceput scoala, pe 6 avioane diferite: Cessna 172H (YR-ANB), Cessna 172N (YR-ANC si YR-SES), Cessna 152 II (YR-ANE), Cessna 172RG (YR-SFS) si Cessna 182 (HB-CJC). A trecut mai bine de un an si iata ca se apropie sfarsitul scolii.
Maine e ziua cea mare. Vom merge la examen ul practic 5 colegi: Dragan, Steve, Paul, Mircea si cu mine. Daca luam toti, va urma o betie pe cinste impreuna cu toti instructorii pe care i-am avut de-a lungul timpului :)
Voi reveni cu detalii. Incerc sa documentez si cu fotografii examenul.
METEO UPDATE: Vantul bate destul de tare in dimineata asta in Bucuresti. Cred ca sunt mai bine de 14 noduri din directie variabila. E foarte posibil sa se amane examenul.
miercuri, 13 mai 2009
Pregatiri intense pentru skill test
Publicat de Mihai Grecea la 00:07
Etichete: Cessna, Cessna 172N, Cessna 172RG, Cessna 182, Clinceni, HB-CJC, YR-ANB, YR-ANC, YR-ANE, YR-SES, YR-SFS
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
4 comentarii:
Congrats'
Am auzit a l-ai luat, sa-l stapanesti sanatos si la cat mai multe ore.
Andrei Pospai
Da, e adevarat :) Multumesc! O sa scriu un post in care o sa povestesc cum a fost.
Salut...
Am un filmulet cu SFS-ul facand un razmut mai neortodox. As vrea sa il postez dar imi e sa nu creez probleme cuiva (adica am mai postat in trecut o filmare cu IAR-35 facand un razmut la cativa centimetri de sol cu peste 300 km/h si am fost luat la rost). Pentru clipul asta eu nu as fi luat la rost ca nu am nici o treaba nici cu avionu si nici cu aviatia momentan, dar mi-e sa nu aiba proprietarul aeronavei probleme...
De cand e filmul si unde era facut razmotul?
Trimiteți un comentariu