vineri, 8 mai 2009

Zbor de pregatire pt skill test si pregatiri de plecare la mitingul de la Tg. Mures

Astazi am fost la zbor. Am zburat cu YR-SFS, Cessna 172RG. Imi place la nebunie avionul asta. Pacat ca nu mai era prea multa benzina in rezervoare ca sa fi zburat mai mult. Am facut un zbor de pregatire pentru examen. Saptamana viitoare se pare ca voi avea skill testul. IN SFARSIT! Astept deja de prea mult timp...

Am executat niste ture de pista, o mica zona cu niste viraje mai inclinate si glisade, ca exercitiu si o aterizare cu simulare de pana de motor.

Duminica voi zbura iar, sper, si voi mai face niste cazuri speciale (simulari de cedare de motor, aterizare fara motor etc.), angajari cu si fara flaps, aterizare cu vant de spate etc.

Maine foarte de dimineata plec la mitingul d ela Tg. Mures.

Voi reveni cu detalii.

2 comentarii:

Anonim spunea...

nota 10 pentru mitingul de la Tg.Mures

Mihai Grecea spunea...

Da, a iesit frumos. O sa postez si eu o relatare in curand.

Blog Widget by LinkWithin