miercuri, 17 decembrie 2008

Rectificare la postul precedent

Am fost astazi pe la Autoritate sa vad cu ochii mei rezultatele. Ce scriam mai devreme e partial adevarat. Am fost informat gresit. E adevarat ca am luat toate examenele ale caror rezultate au fost trecute in fise. Insa nu la toata lumea au trecut toate notele (doar ei stiu de ce...). Eu mai am de asteptat rezultatele la Principiile zborului - Aerodinamica, Proceduri operationale, Performante si limite umane, Meteorologie. Pe celelalte le-am luat deja cu note intr 82% si 95%, din ce am vazut eu rapid pe foaia aia de hartie.

5 comentarii:

Anonim spunea...

bravooo!!!!!! :):):)

Anonim spunea...

pe mine ma nelamureste ceva...
nu prea inteleg de ce dureaza asa de mult "corectarea"? testele nu au fost de tip grila!? parca la navigatie ai zis ca ati avut ceva probleme de rezolvat, dar la restu'?

care este nota/procentul pentru a fi declarat admis?

si...dupa ce ai sa iei [cu siguranta] licenta, ce faci cu blogul? schimbi motto-ul din header cu "sau cum e sa devii pilot"? :D

Mihai Grecea spunea...

Multumesc, Fiorentinha. Mai am insa de asteptat pana vor trece toate emotiile...

Mihai Grecea spunea...

Alec, si pe mine ma nelamureste... Fii sigur ca mai tare decat pe tine :)

Au fost teste grila insa unele dintre intrebari au fost cu final deschis. La Meteorologie au fost mai multe subiecte cu raspuns deschis - decodare de mesaje TAF/METAR/SIGMET, interpretare de harti meteo aeronautice etc. Iar optiunile pentru raspunsurile cantitative la testele grila trebuiau, acolo unde era cazul, sa fie insotite si de calculele efective care au justificat alegerea unui anumit raspuns.
La Meteo, inspectoarea cu care am dat examenul - celebra Marcela - a venit din concediu special ca sa dam examenul. probabil ca nu a apucat sa corecteze totul.

Dupa ce am sa iau licenta voi schimba motto-ul si voi continua blogul. Voi scrie despre aviatia generala din romania, despre cum este sa fii pilot privat in romania, despre cum se zboara aici, despre cum evolueaza legislatia autohtona etc etc etc. Sunt atatea lucruri despre care merita scris in ceea ce priveste aviatia romaneasca :)

Anonim spunea...

multumesc pentru lamuriri Mihai...
am vazut urmatorul tau post si nu pot decat sa spun ca [chiar fara sa fiu implicat in problema] sunt destul de dezamagit de modul cum decurg lucrurile.

iti doresc mult noroc si sa ai multa rabdare! se pare ca [pe langa cunostinte] e nevoie de amandoua ...

Blog Widget by LinkWithin