joi, 4 decembrie 2008

Am dat primele 4 examene la Autoritate

Astazi am avut primele patru examene teoretice la Autoritate: Legislatie aeronautica, Navigatie, Cunoasterea aeronavei si Performante de zbor si planificarea zborului.

Incepand cu ora 08.30 ne-am adunat la Autoritate pentru examen patru dintre cei care am inceput scoala in prima serie si mai multi colegi din seriile doi si trei de elevi piloti. Unii dintre ei nici nu apucasera sa faca ore de zbor... Noi, cei din seria intai, practic, am cam terminat si cu instructia in zbor.

Examenul a inceput in jue de ora 10 si a fost complex dar nu ingrozitor. Teste grila - unele dintre intrebari erau cu raspuns deschis. Desi materia de studiu la aceste discipline este foarte stufoasa, am fost realmente impresionat de faptul ca atitudinea inspectorilor de la Autoritate a fost una cat se poate de pozitiva. Adica atunci cand s-au selectat subiectele nu s-a mers pe un academism searbad in care sa ni se fi cerut chestiuni teoretice fara aplicabilitate practica imediata pentru un pilot privat ci ne-au fost inaintate niste intrebari legate de lucruri concrete si relevante pentru PPL. Pragmatismul asta este un semn foarte bun pentru o institutie publica romaneasca.

Au fost, evident, si intrebari capcana. Am mai si gresit la unele raspunsuri. Insa cred ca voi lua examenele.

Maine mai avem patru examene: Performante si limite umane, Principiile zborului - aerodinamica, Comunicatii radio si Proceduri operationale.

Faimosul si dificilul examen la Meteorologie va fi pe data de 10 decembrie.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin