duminică, 16 noiembrie 2008

Cursul de cunoastere a aeronavei la final

Astazi am facut intensiv, timp de vreo 7 ore, restul de materie care ne mai ramasese la disciplina "Cunoasterea aeronavei". A fost o zi foarte intensa in care am invatat foarte multe lucruri. Noul nostru instructor, Sorin Nutu, a fost foarte tare. Un curs foarte bine sintetizat, cu material didactic demonstrativ - parti de motor, animatii video, ce sa mai, nota 10. Asa ar fi trebuit sa fie si prima parte a acestui curs... In fine, mai bine mai tarziu decat niciodata. Si chiar se vad, la Sorin Nutu, si formatia de inginer de aviatie, si experienta lui foarte mare de pilot la Aeroclubul Romaniei si, de asemenea, experienta sa mare de instructor. A fost unul dintre cele mai interesante cursuri de la scoala (desi foarte concentrat, a fost bine sistematizat si cu toate informatiile necesar a fi stiute).

Astazi, practic, am discutat despre sisteme de propulsie. Am adiscutat despre Sistemul de ungere, Sistemul de Aprindere, Sistemul de Carburatie, Sistemul de distributie si despre Sistemele auxiliare ale motorului. A fost o incursiune rapida prin materia de la motoare si a fost foarte interesant ca am vazut direct, pe componente de motor - magnetou+alte elemente ale sistemului de aprindere, pistoane, pompe de ulei, supape etc.

Saptamana viitoare vom avea examenul de radio cu cei de la ANC. Apoi trebuie sa ne pregatim dosarele pentru examenul de la autoritate care va avea loc intre 2 si 5 decembrie. Cred ca voi merge saptamana viitoare sa mai si zbor putin. Daca o sa am loc. YR-ANB nici acum nu functioneaza ca lumea...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nu i-au montat bateria nici acum? In ziua in care am venit noi prima data i-am cumparat si baterie, pacat ca nu l-au reparat inca.

Mihai Grecea spunea...

Se pare ca inca nu merge... Saracul avion, eu cu el am iesit la simpla si zbura foarte bine pana a inceput sa faca probleme. Dar deja a durat exagerat de mult sa-l repare...

Blog Widget by LinkWithin