luni, 22 septembrie 2008

Eveniment cu baloane la Tg Mures

Am preluat de pe Romanian Spotters urmatorul anunt, semnat de Laszlo Barna, despre un eveniment care se anunta a fi foarte promitator:


"Dragi colegi zburatori!!

In data de 26-28 sept. va asteptam cu mare drag la a III-a editie a Paradei Baloanelor cu aer cald, la Campul Cetatii (NE de Tg-Mures, pe drumul ce duce spre Reghin. In comuna Ernei se face un drum la dreapta, langa biserica, care conduce spre Sovata.). Coordonate Google Earth: 46.40 N 25.00 E.

In cele 3 zile se vor desfasura urmatoarele activitati:

Zboruri libere cu Baloane cu aer cald
Zboruri in tandem cu paramotor
Zboruri libere cu Avioane de agrement
Show de parasutizm, salturi din baloane
Zbor cu Motodeltaplan

Alte activitati:

Paintball
TIR cu arcul
Posibilitate de inchiriere ATV
Perete artificiala
Expozitie de motociclete.

Posibilitati de cazare:

Pensiuni
Agroturism
Camping amenajat pt corturi.

Berea si gratarul nu vor lipsi, iar pastravul renumit in aceasta zona se va putea servi chiar langa zona de decolare.

Sa avem parte de vreme buna, zboruri faine si distractie la maxim!!!

Va asteapta, AS Nyarad-Eremitu.

Ms, Barny
Tg-Mures
0751801501
cd_barny@yahoo.com "

2 comentarii:

inair spunea...

ha, ha,

am fost si eu acolo cu balonul!
au fost 12 baloane in total si din pacate noi am fost singurul balon romanesc (spun din pacate pentru nivelul la care ne situam aici fata de alte tari din restul Europei)
foarte frumoasa zona si oamenii chiar stiu sa si-o promoveze si o promoveaza.
Campu Cetatii e un sat/satuc de max 400 loucuitori care au reusit sa organizeze un festival unde au strans peste 10.000 de participanti.

mi-am adus aminte de sfarsitul verii (ma rog, cam toamna toama in toata regula sf lu septembrie, dar face contrast puternic cu vremea de acum)

Mihai Grecea spunea...

Da, din pacate, in pofida unei semnificative traditii (in special militare) aerostatia romaneasca e destul de timida in zilele noastre. Si e mare pacat. Nu am zburat niciodata cu balonul pana acum dar mi se pare fascinant sa plutesti in felul sta in aer. Si sa fii, oarecum, in bataia vantului. E foarte poetica treaba asta, spre deosebire de ce facem noi cu avionul cu motor :)

Despre evenimentele cu aerostate de la Tg Mures am auzit si eu lucruri foarte frumoase. Daca se mai tine si anul asta, incerc si eu sa ajung.

Blog Widget by LinkWithin