miercuri, 21 mai 2008

Astazi am zburat 4 ture de pista

Avionul merge splendid dupa reparatie. A fost foarte amuzant ca, la prima decolare, pe directia 06, urcam cu 80 mile pe ora (indicatorul de viteza e in mile terestre pe ora la YR-ANB) spre inaltimea de siguranta (300 ft) ca sa ridic apoi flapsul si sa intru la virajul 1. Ei bine, am ajuns la 300 ft, am ridicat flapsul si apoi am aruncat ochii in dreapta sa vad unde era reperul meu pentru virajul 1. Reperul este un siloz aflat in apropiere de intrarea in Bragadiru. Insa nu vedeam silozul in locul in care stiam ca trebuie sa fie (exact in lateral dreapta). M-am uitat in spate putin, crezand ca il depasisem. Nu era nici acolo. Si l-am descoperit mult in fata. Urcasem mult mai repede la altitudinea minim de siguranta. Motorul tragea mult mult mai bine :)
Apoi am vazut la a doua decolare ca si pe sol se simtea tractiunea mult mai puternic.

Astazi pe la ora 14.00 cand am zburat nu erau turbulente. Era aer cetos si vizibilitatea mai scazuta, dar conditiile de zbor erau cu mult peste minima VMC (Visual Meteorological Conditions).

In continuare mai am de descoperit secretele aterizarilor bune. Azi am ajuns de doua ori la virajul 4 sub 500 ft si apoi am balbait aterizarile cu ajustari cam din topor ale atitudinii si vitezei de coborare. Mai am de exersat o gramada... Oricum la numarul mic de aterizari pe care le-am facut pana acum e de inteles. Pana acum am adunat 8 ore si 45 de minute de zbor.

Maine sper sa am parte de o experienta de zbor interesanta. Nu la scoala ci... la mine la firma. O sa revin cu detalii maine, daca vremea ne va permite sa facem zborurile misterioase.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin