luni, 26 mai 2008

10 ore si 15 min

Atat am zburat pana acum. Azi am fost la Clinceni si am mai zburat o ora si jumatate in 3 reprize cu 11 aterizari. Mai am de exersat finala la aterizari pentru ca nu reusesc inca sa pastrez cum trebuie panta de coborare. Si in faza de flare - indulcirea coborarii - reactionez destul de tarziu (nu ma prindeam foarte bine cand e momentul sa indulcesc coborarea / nu estimam distanta fata de sol foarte bine pentru ca mi-era teama ca merg prea departe de punctul de touch down - si evident ca ajungeam cu viteza putin cam mare, dar maine sper sa ma obisnuiesc / sa-mi gasesc repere mai bune). Astazi a fost vant destul de tare de fata si a trebuit sa venim la aterizare cu motorul mai turat. Prognoza pentru maine e destul de buna desi cred ca ne va scutura putin, la fel ca astazi.

Am ramas dator cu surpriza promisa. De doua zile prelucrez surse foto si video ca sa fac un post mai lung. Stay tuned!

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin