marți, 24 noiembrie 2009

O noua scoala de zbor pentru piloti comerciali si ATPL

Multa lume imi scrie si ma intreaba o multime de lucruri legate de cum poate sa devina pilot. Iata acum ca a mai aparut inca o posibilitate de a face acest lucru in Bucuresti.





Special Air Services, scoala de pilotaj pe care am absolvit-o pentru licenta de pilot privat, a fost acreditata recent pentru a scolariza piloti pentru licenta CPL(A) (Commercial Pilot Licence - Airplane) si pentru cursurile teoretice (ground school) in vederea obtinerii licentei ATPL (Airline Transport Pilot Licence).







Cursurile teoretice pentru CPL si ATPL vor fi realizate in colaborare cu celebra scoala de aviatie britanica Oxford Aviation Academy.

Mai multe detalii si datele de contact le gasiti pe site-ul scolii: www.sasfto.com

Un comentariu:

suomalainen_poika spunea...

Salutare!
Numele meu este Adrian, am 29 de ani si intentionez sa ma inscriu foarte curand la cursurile de PPL(A) si sa continui cu celelalte cursuri pana la obtinerea licentei ATPL(A) frozen. Imi doresc foarte mult sa devin pilot comercial de linie si strang bani de cativa ani buni pentru a urma scoala SSAvC.
Totusi inainte de a ma inscrie as vrea sa va intreb cateva lucruri:
-este varsta mea un impediment, in sensul ca in momentul absolvirii as putea avea aproximativ 31 de ani? As putea deveni first officer pe la 31-32 de ani?
-merita sa urmez cursurile scolii SSAvC din Bucuresti?
-Din ce am citit am inteles ca pentru a putea pilota un Airbus de exemplu e nevoie de un type rating, adica specializare pe un anumit tip de avion. Credeti ca as putea fi angajat de o companie aeriana fara a detine in prealabil un astfel de certificat? mai concret companiile suportra costurile type ratingurilor sau pilotul face pe banii lui acest lucru si apoi are sanse sa fie angajat?
-Mi-ati putea spune va rog ce ar trebui sa stiu sau sa am in vedere, ca aspirant la o cariera de pilot pe jumbojet (hopefully in cativa ani) ? Nu cunosc niciun pilot personal si as vrea sa fiu bine informat inainte de a ma avanta intr-o astfel de aventura.
Pe langa asta au trecut 10 ani de cand am terminat liceul iar facultatea am facut-o in domeniul uman si am uitat cam toata matematica si fizica pe care le stiam candva.
Am nevoie de o opinie neutra si realista despre cate sanse am sa ajung pilot si sper ca mi-ati putea da cateva indrumari :)
stiu ca ati scris articole pe blog despre scoala de piloti insa au trecut cativa ani de atunci si ma gandesc ca lucrurile sunt intr-o continua schimbare si e nevoie de informatii mai proaspete.

Va multumesc :)

Adrian

Blog Widget by LinkWithin