joi, 26 noiembrie 2009

Doi ani de blogging pe www.propellerdream.ro

Luni 23 noiembrie s-au facut doi ani de la prima postare pe blog... Nu stiu cand au trecut. S-au adunat - in 288 de postari si nenumarate comentarii - o multime de informatii si povesti despre ce ai de facut ca sa devii pilot privat. Si nu numai.

In urma celor scrise de mine in acesti doi ani cativa oameni s-au decis sa se apuce de zbor si unii chiar au si luat licentele. Inseamna ca n-am pierdut vremea degeaba.

Am in proiect extinderea blogului. Pentru inceput vor mai exista si alti oameni care vor posta articole. Sper ca la un moment dat pe domeniul www.propellerdream.ro sa pun la punct un proiect mai complex legat de aviatia generala.

6 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari si multi ani!
Se apropie ziua cand o sa-ti fac cinste.Numai de bine Mihai,cer senin.

Mihai Grecea spunea...

Ma bucur ca o sa-mi faci cinste :) Dar as vrea sa stiu si cu cine o sa beau o bere :)) Ca acum esti anonim in mesajul asta.

Anonim spunea...

Suna bine, Mihai! Bafta multa in continuare!

Mihai Grecea spunea...

Multumesc, Anca.

Anonim spunea...

Scuze Mihai ca nu am semnat.
Cinste o sa-ti fac curand deoarece se apropie licenta ATPL :)).Apropo,sa-ti faci calificarea de noapte.Zborul de noapte e super.Mai vb.
Cu stima,Bogdan.

Mihai Grecea spunea...

Iti tin pumnii, Bogdan, pentru examene! O sa fac si night rating. Deocamdata m-am bucurat de raidurile astea prin tara. Dar la primavara cred ca o sa-mi iau si night rating.

Blog Widget by LinkWithin