duminică, 4 octombrie 2009

Nu am zburat solo la Otopeni dar show-ul a fost unul memorabil

Scriam ca vom ajunge la Otopeni cu 4 aeronave de la SAS. Am ajuns cu 3. Pilotii mai experimentati de la SAS au decis ca, la mica mea experienta de pilot, jalea meteorologica de la Clinceni de azi dimineata - ploaie, ceata, vizibilitate foarte redusa, la limita inferioara VFR - nu era chiar cea mai indicata conditie meteo ca sa risc un zbor in formatie impreuna cu cealalta Cessna 172 de la SAS si cu cele doua Dauphin-uri. Asa ca am urcat impreuna cu Bogdan Martin in YR-SFS, ca pasager, de fapt, ca nu am mai pus mana pe mansa incercand (in zadar) sa fac poze (vremea...) si am decolat spre LROP. Am ajuns acolo la 09.00 local time, inainte de inceperea mitingului.

O mica problema tehnica a impiedicat, insa, avionul nostru sa evolueze, dupa aceea, la miting. Problema respectiva ne-a facut, de altfel, sa ratam si prima aterizare la Otopeni. Stiti cum e: Safety First... Totul s-a incheiat, insa ok si evolutia celor doua elicoptere de la SAS, pilotate de Veler Novac si islandezul Sigurdur Asgeirsson "Siggi", cred ca a compensat lipsa de pe cer a Cessnei 172 RG care a ramas la platforma.

Am multe poze bune de la miting si cateva surprize inedite audio-video. Incerc sa le triez cumva si le voi posta in curand. Pe o parte o sa le postez pe Romanian Spotters.

Desi multa lume a comentat in fel si chip, cred ca organizarea de catre LROP a mitingului a fost aproape fara de cusur. Trebuie sa tinem cont ca este un miting organizat pe un aeroport international destul de mare, o adevarat uzina. LROP a trebuit sa-si schimbe toata rutina zilnica pentru a putea sa faca fata insertiei de public, aviatie generala si militara. Lucru deloc simplu fara o organizare minutioasa. Felicitari LROP! Felicitari domnului Bistreanu, Directorul de Siguranta Aeronautica al AIHCB, artizanul sef al acestei manifestari si intregii sale echipe!

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin