joi, 16 octombrie 2008

Gata si navigatia. Am primit si situatia exacta a orelor zburate

S-a terminat si cursul de navigatie. N-am putut sa-l vizitam pe domnul Virca. Se pare ca maine va fi operat.

Astazi am primit si situatia oficiala cu orele zburate pana acum. Sunt 41 de ore si 3 minute :) Eu credeam ca au fost mai multe insa evidenta mea era aproximativa, cu multe rotunjiri. Ce mi-au dat de la scoala e realitatea. Va trebui sa trec toate zborurile in carnetul de zbor.

Deci va trebui sa ma grabesc sa zbor si restul de ore. Maine dimineata ma duc la Clinceni pe la ora 10 cu sanse mari de a face niste ture de pista cu instructorul meu Filip Stelian si in simpla comanda. Am facut o pauza destul de mare la zbor si vreau sa-mi reintru in mana. Si, eventual, in zilele care urmeaza, sa mai repet niste cazuri speciale - angajari, simulare de pana de motor etc. Si, poate, un raid.

Maine dupa amiaza avem si examenul de absolvire la Factori si limite umane in aviatie, cu doamna Popescu.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin