duminică, 20 aprilie 2008

O saptamana grea



Dupa o saptamana in care nu prea am avut timp sa postez aici, revin cu citeva informatii.
Am progresat destul de mult cu materia, in special la Meteo - am studiat norii, tipurile de precipitatii -, dar si la legislatie si la navigatie. Ne-am luat cu totii calculatoare de
zbor, plottere si harti. Urmeaza sa intram si mai profund in chestiuni de calcul de traiecte Ne pregatim pentru iesirea la zbor, in curand. Normele JAA spun ca pentru a putea sa iesim la zbor trebuie sa avem parcursa minimum 40% din materie si sa avem minimum 75% raspunsuri corecte la chestionarele intermediare. Cred 40% am depasit de mult iar la teste nu cred ca vom avea probleme. Deci in foarte scurt timp vom trece la zbor.

Vineri - colegii mei - si ieri - eu - am mers la Clinceni sa facem cele 3 ore de acomodare cu cabina avionului care sunt trecute in programa. Am stat cu manualele avioanelor in brate, am citit, am recunoscut aparatura de bord si am invatat procedura de pornire a motorului si incalzirea acestuia. Se apropie, deci, cu pasi repezi, si instruirea in zbor.

Avioanele noastre sunt pregatite pentru a face zborul de omologare (au fost reinmatriculate de pe Germania pe Romania) iar undeva in cursul saptamanii viitoare li se va face zborul de omologare si, practic, putem iesi la zbor.

Un comentariu:

Dan Goldenblum spunea...

Salut,

Am citit cu interes posturile tale legate de scoala de zbor pe care o faci. Din cite am inteles, e vorba de Special Air Services, scoala de care stiam ca se ocupa doar de elicoptere PPL(H). Ma bucur sa aud ca au inceput si PPL(A).
Incerc de anul trecut sa ma apuc serios de PPL si din zeci de cauze nu am reusit, oprindu-ma la citeva ore facute la Tuzla, din care citeva impreuna cu Bradut Florescu, a carui blog vad ca-l citesti :)
Te-as ruga, daca poti si ai timp, sa ajuti cu informatii un PPL wannabe vis-a-vis de scoala pe care o urmezi. Un mail/messenger la freddiezzz (at) yahoo (dot) com ar fi excelent.

Multumesc!

Blog Widget by LinkWithin