sâmbătă, 12 aprilie 2008

45 de minute la Clinceni

Ieri am ajuns pe la Clinceni, cu intarziere - traficul e infernal pe drumul de iesire spre Alexandria. Am stat cam trei sferturi de ora, timp in care ne-am urcat pe rand, cei 4 elevi piloti prezenti, in avion si ne-am acomodat cu cabina si instrumentele de la bord. Ce mi-a placut e ca spre deosebire de Cessna 172 H cu care am mai zburat, unul dinrtre cele doua aeronave cu care vom invata zborul, asta noua in care ne-am urcat ieri - Cessna 172N Skyhawk are aparatura de bord aproape identica cu cea din Flight Simulator X. Si imi e foarte familiara. In imagine e 172N, cu doi dintre colegii mei.


Avioanele sunt in faza de pregatire pentru a fi folosite de catre noi la scoala. Au fost radiate din registrul german si sunt inmatriculate pe cel romana. Vor avea indicativele YR-ANB (Cessna 172 H) si YR-ANC (Cessna 172N). Deocamdata nu aveau call sign-ul trecut pe ele dar se va intampla si asta in curand. Se lucra la ultimele retusuri, au fost schimbate piesele care mai trebuiau schimbate (filtre, bujii, o elice etc.). Cand vom iesi la zbor o sa avem avioanele super-pregatite.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin