Am facut o pauza destul de mare la scrisul pe blog. Am avut o vara destul de agitata si, desi am apucat sa mai zbor, nu am mai avut vremea necesara sa scriu si aici.
Tot asa, nu am reusit sa postez nimic destre mitingurile aviatice de anul acesta: Otopeni, Aeromania si Transilvaeroshow.
Foarte pe repede inainte, voi spune ca am mai facut zboruri in zona la Clinceni cu YR-SES, zboruri de transport ale aceluiasi avion la maintenance, de la Clinceni la Baneasa si retur, am mai facut un raid la Tuzla cu YR-SES impreuna cu Radu, un tanar pilot care a facut PPL-ul in Belgia pe avioane Piper Tomahawk si a vrut sa vada cum se zboara si in Romania cu Cessna 172.
Apoi am facut singur un zbor peste munti cu YR-SES, de la Clinceni la Ghimbav, Brasov, pentru a duce avionul la mitingul aviatic Transilvaeroshow 2010. Avionul scolii Special Air Services a stat la linie si a putut fi vazut de catre publicul care - e normal - a stat, totusi, cu ochii mai mult pe cealalta aeronava de la SAS care a fost prezenta la demonstratie: elicopterul Dauphin YR-SCS. Valer Novac a facut si de aceasta data spectacol la mansa lui.
La Ghimbav am mai facut si cateva ture de pista cu tot pasageri. Unii dintre ei nu zburasera niciodata, cum este si nepotica mea de trei ani.
Desi am facut multe fotografii la Ghimbav, nu am reusit sa le editez. Asa ca voi posta, pentru ilustrarea articolului acestuia, doua filmulete facute in timpul zborului de la Clinceni la Ghimbav. Am legat trepiedul cu centura de siguranta pe scaunul din dreapta si in felul acesta am reusit sa filmez imaginile de mai jos.
Nu as vrea sa inchei inainte de a aduce un ultim omagiu lui Dragos Ionescu - "Mamica Mamica", cum ii spuneau prietenii - care a cazut cu parasuta la Clinceni in 22 august 2010 si ne-a lasat cu inimile zdrobite.
Dragos Ionescu, a fost un baiat cu totul special. Un om bun si un performer in parasutism. Cu 1300 de salturi la activ la numai 31 de ani, el avea calificarile de instructor tandem, instructor IAD si instructor SL. Practica parasutismul din 1995, fiind membru al lotului national in mai multi ani, si participand la concursuri interne cu rezultate bune. Si-a incununat cariera prin cursul de tandem, devenind instructor de tandem. A facut salturi in dropzone-uri din Europa: Cehia (Prijbram), Spania (Skydive Spain-Sevilla), Ungaria (Kaposvar).
Din pacate ne-a parasit prea devreme, intr-un mod incredibil, ca intr-un vis urat, in urma unui accident groaznic.
Nu te vom uita, Mamica Mamica...
vineri, 3 septembrie 2010
Zboruri de vara
Publicat de Mihai Grecea la 11:15
Etichete: accident, aerodromuri, AS 365 N1, Cessna 172N, Clinceni, cockpit, Dauphin, Dragos Ionescu, dropzone, eveniment, Filme aviatie, mitinguri aviatice, S.A.S., Transilvaeroshow, YR-SES
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
5 comentarii:
pacat de acest om, mare pacat...RIP
Mihai,
la ce adresa de e-mail te putem contacta?
Cine intreaba si in ce scop? :)
In general nu imi public adresa de email pe nici un site din cauza spammerilor.
Daca imi dati pe scurt un mesaj aici despre motivul pentru care aveti nevoie de adresa de email, facem cumva si intram in legatura :)
Vroiam sa iti las o invitatie la evenimentul de aici: http://bit.ly/asAmeb
A, interesant eveniment :) O sa particip si cred ca pana atunci e posibil sa am niste raspunsuri pentru un proiect care ar putea sa intereseze si reprezentanta Cirrus ;)
Imi puteti trimite invitatia pe mihai.grecea at gmail dot com
Multumesc.
Trimiteți un comentariu