miercuri, 12 august 2009

Am fost la TransilvAeroShow 2009 - Brasov



Desi a inceput sub un acoperamant de ceata foarte deasa, mitingul a iesit extraordinar de bine. Au ajuns si Peter Besenyei si Zoltan Veres care au fost uluitori. De fapt absolut toate evolutiile celor care au zburat la miting au fost foarte bune. Si vremea a tinut cu aviatorii. Iar pentru mine a fost o ocazie foarte placuta sa-l reintalnesc pe domnul Nicolae Virca, primul instructor pe care l-am avut in scoala de zbor. Scrisesem in toamna pe blog despre necazul sau cu accidentul de masina. Am fost foarte bucuros sa-l revad si sa constat ca este foarte bine si sper si eu sa-l revedem la zbor cat mai curand.

Am facut mai bine de o mie de fotografii. Am selectat 70 dintre ele pe care le-am postat pe Romanian Spotters aici, alaturi de o multime de spotteri care au fost de fata inarmati cu multa pasiune si aparate de fotografiat care mai de care mai performante.

In cea de-a doua zi a evoluat si Valer Novac cu elicopterul Dauphin YR-SCS de la Special Air Services. Din pacate n-am stiut ca ne va oferi, totusi, surpriza asta si am plecat de la Brasov sambata seara.

Una peste alta pot spune ca a fost cel mai spectaculos show aerian din acest an din Romania. La Tuzla considerand, totusi, ca a fost o competitie, nu un air-show.

Niciun comentariu:

Blog Widget by LinkWithin